Kort men viktigt

Tänkte bara säga att det är sjukt intressant med nya människor. Eller alltså, de är inte nya som människor i bemärkelsen nyfödda, men nya för mig, som jag inte träffat förut men som funnits där ute nånstans i andras liv men inte i mitt. Tänk om jag aldrig hade fått lära känna. Vore ju skitsurt!

Jag har varit ganska trött på nya människor på senaste tiden. Förmodligen de senaste åren. Sen jag flyttade från Umeå så har folk i princip fått slå sig in, eller har jag alt. dem inte haft nåt val. Ett fåtal människor i Sthlm och nu några i Lund, sen är det stopp egentligen. Självklart har jag träffat människor, men de har inte tagit sig ända in. Knappt skrapat på ytan.
Men i vissa fall så är det svårt att värja sig. Det händer inte ofta, inte för andra människor heller antar jag nästan, att man träffar på personer som bara är bra rakt igenom. Alltså, som man själv tycker är bra. Andra kanske inte gör det, men det skiter ju jag i, och bloggen också för den delen. Eller hur?
Bra för att de är lika, eller bra för att de tillför och kompletterar. Spelar ingen roll, men det bästa är ju om det går att få lite av båda. Känns så. 

Båda!

Tänkte sluta med lite end credits med namn som betytt speciellt i helgen. Inte namnen i sig, men människorna bakom namnen. Några gamla människor (gamla vänner), andra nya (med lite av båda!).

HG
Dekau
Fiah
Bäret
Gaard
John
Negin
Fanny
Annsofie
Cattis
Carro
Micke (sorry för att jag cock-blockade)
Eva
Calle (synd att du var trött)


Och sen mamma förstås!

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0