Re-invention?

Då tittade förbi en sväng.
Ambivalens som vanligt...ett ord som jag ibland anser vara min mest trogna ledstjärnan här i livet.
Å ena sidan, shit va kul, det var länge sen. Å andra sidan, fan så dum i huvet jag har varit!
Kontenta
Shit va kul att jag var dum i huvet  för länge sen
eller?
Fan så kul det har varit
eller?
Det har varit shit
eller?
Fan så shit va kul det huvet var
och!
Jag har å andra sidan varit å ena sidan
ELLER?!

Snart är det dax för tacos. Bäret med bihang (en kasse Sofiero) och Erik åker hela långa vägen från nåt -hem i Malmö, i närheten av Kronprinsen tydligen, för att hänga med.
"Den är fint!"

Jag tror också att kriminologin verkar väldigt lätt. En föreläsare som står och tjatar om en sak , som för en vanlig människa skulle ta 30min att få fram, i över 2 timmar. Då är det nåt annat som är svårt än ämnet.. Intressant är det i alla fall, i 30min.

Kör ett citat också. Det får bli från en Jimmy E W-låt, för dom ska man se nästa söndag, FETT!
"Movie still - photograph.
Through a martyr's eyes I can see.
I've seen the best of love, the best of hate, the best reward is earned,
And I've paid for every single word I ever said.


Confetti rainfall, in the quiet street.
The beauty is in what you make it,
So get up on your feet..."



/D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0