Uppsats

Nej, jag menar inte att inlägget kommer bli en uppsats, det har jag inte tid med. Inlägget kommer handla om att jag skriver uppsats för tillfället. Eller inte det heller egentligen, mer hur jag känner och tänker.. Som vanligt med andra ord.
Ord?

Äh, jag kom på att jag känner och tänker inte så mycket när jag skriver uppsatsen så jag skiter i att behandla det över huvud taget.
Jag är i Lund nu i alla fall, och konstigt nog pank som vanligt. Det är så sjukt svårt att hålla i pengar när man har dem. Lättare att skita i att göra av med saker när det är de sista futtiga..

Jaja, jag ska försöka sluta snusa nu när uppsatsen är inlämnad i alla fall. Hoppas jag hittar peppet.
Inser en sak nu, jag är inte över huvud taget pepp på att skriva i bloggen idag så jag lägger ner. Hoppas vi hörs en annan dag.

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0