Den bästa dagen, är en dag av törst

Andra dagen i nya lägenheten och idag känns det helt ok. Jag och Kau har haft lite quality-time sen jag kom hem från jobbet. Lite goa bilder på dump.
Faktiskt, jag tror lite jobb gjorde susen vilket kanske är det positiva med servicebranschen. Jag går runt i 10 timmar och låtsas vara glad, och det sjuka är att när jag är klar så har jag till och med gått på det själv.

Dagen började i samma soffa som varit min ett bra tag nu. I och med att Sur-Mange på jobbet har en syster som fyller typ 200 på lördag så kunde jag inte åka hem och hämta min säng. Nu har jag fått låna ett substitut av chefen men tror jag hamnar på soffan i alla fall. Känner mig trygg och hemma i den, trots att dess rättmätige ägare inte vill att jag ska känna mig trygg i den, eller över huvud taget?

Ringde lite goa samtal och det tog fart på tele2 så nätet funkar utmärkt nu. ÄNTLIGEN. Dekau har gått halvt bananas nu i över 3 månader så jag är mest glad för hans skull, och min. Gutt som fan att vi får nätet exakt samma dag som IPRED träder i kraft. FRA-snubbarna kanske läser bloggar och IPRED bör väl vara ett highlightat ord så - Om nån av er läser det här så vill jag bara säga att jag är jävligt ensam ibland (själv är nog mer sanning än ensam men fuck it). Vem fan laddar inte ner porr och känner behov av att blogga om det efteråt? Upphovsrätten på porrfilm kan väl ingen bry sig om?

Sen vill jag även passa på att göra reklam för och tacka Kidbrother för att dom/han har gjort en av världens bästa låtar. For the last time heter den och går nåt i den här stilen:

"Radaj didaa dida didaaa rajdida radajdiaa dadajdida radajdididaaaa"

Gnite

Kommentarer
Postat av: Bärry

Jäävle gutt att du har dragit igång bloggander igen! Vilka fantastiska minnen som väcks till liv! hehe!



ps. Den heter For ONE last time och inget annat.. ds



Puss!

2009-04-03 @ 18:24:01
Postat av: Ninna

skönt att du hittat din blogg igen!



o jag kände prescis igen låten på "rajdida" =)



PÖSS

2009-04-05 @ 09:52:52
Postat av: Fredric

Jag förbehåller mig rätten att ställa mig ytterst tvekande till att du någon gång har gått under epitetet "Norra europas bästa smash"... :)



Ha det gott DadPan!



2009-04-05 @ 10:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0