Hon ligger här bredvid

...den människa i världen jag har svårast att förhålla mig till. Det ironiska, eller tragiska, är att hon vet men låtsas inte om det, eller vet det inte.
Födelsedagskalas idag. Tyvärr hade jag sovit 2 timmar innan bemärkelsedagen och sen fått på fingrarna över min uppsats, så jag kände varken peppet eller orken. Tog tag i livet och höll god min, tror minen höll.
Hur som helst så är det sent och jag gillade att prata med Daniel och Erik idag. Fett med streetCredd till dom som det heter här utanför stan'

Citatet från David Fridlund:
"You want four walls to name "home"
just in & out again, just a quick stop
I'll be here waiting, watching my posture drop
is life pretty to you, or just pretty fucked up?"

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Dauvid, vad hålls du mä?

2009-04-21 @ 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0