Nyinflyttad

Soo, nu ligger jag på rygg i nya lägenheten. Har gått fel två ggr när jag skulle till toan vilket måste ses som något positivt i fråga om boyta. På Karlbergsvägen var risken ganska liten att inte hitta, vart jag än skulle (antar att vi får bortse från vissa mentala villgångar).
Så då återstår frågan från gårdagens inlägg; tänker jag släppa in eller kommer jag foka på att sakna förra lägenheten - Gå dit, inte gilla den och sen tjuta om det?!

Mörkt på mitt rum för att vara så tidigt. Lampor fanns visst inte men imorn kanske.
Gutt när jag kom hem var i alla fall en överpepp Serena men som vi fick ner på jorden ganska fort. Jag och Kau aningen trötta efter flyttande i dryga 12 timmar. Hittar en fest en annan dag.
Försökte öppna vin men nån divine tyckte att det var en dålig idé så det var det.
Hittar en fest en annan dag...

Nu ska jag göra nåt annat meningslöst.

Tjerrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0