Tebax igen

Jag börjar givetvis detta inlägg med en fet ursäkt. Det är inte helt ok att skriva om en av världens bästa låtar och sen ha dålig koll på vad den faktiskt heter. Känns som en felsägning i kyrkan eller nån annanstans.
Förlåt Kidbrother, låten, Per och framförallt mig själv...

Nu är jag tillbaka i Estockholmo igen vilket känns delat. Först och främst för att allt verkar så nytt här sen igår. Imorn är det dax för Osket igen, får se om det hänt nåt där sen jag drog, en ny palm på Lilla Torget kanske?

Något som känns förbannat bra är att ha kommit i ordning lite i nya lägenheten i alla fall. Sängen står på plats och väntar på stordåd som ändå aldrig kommer att inträffa. Väntar gör den i alla fall, eller jag.
På stordåd?
Nu är det bara sista detaljerna kvar sen kan det börja bli hemma, ska bara få hit lukten från mysingen så är det klart.

Det känns också helt ok att på riktigt vara sambo (men det heter fan kombo, i alla fall när vi pratar om lil' K)  med två av de underbaraste människorna jag träffat så här långt. Underbara för att dom är sig själva, sig själva så det gör ont i omgivningen (ett avundsjukt vittne räcker upp handen). Amanda dessutom för att du ger mig perspektiv, såväl verklighetsmässiga som terminologiska. Dekau, för att du känner mig bäst på jorden. Det betyder galet mycket bara att ha er sovande här i rummen bredvid.
Hoppas ni får mkt nytta av böckerna vid era dörrar. ;-)

Nu ska jag sova så jag kan vakna och lägga i mer pengar i parkomaten. Over n' out

...schågod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0