These were the days of summer

Hittade en massa goa bilder nu när jag fick upp min gamle datta. Känner att de förtjänar att publiceras. Haha
Jag vill förresten tacka för den kryptiska kommentar jag fick på nattens inlägg. Jag varken förstår budskapet eller bäraren. Dock tror jag att budbäraren inte är så anonym som den tror sig vara. Det luktar antingen Arslets fingrar i syltburken eller Jänet, fager som en dag..

      

         


Dekau står längst bak bakom den feta bucklan (årets junior wohoo). Han är med iaf..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, jag glömmer alltid bort att skriva namn ju. Jag undrade bara vad du gjorde, David vafan.

2009-04-22 @ 22:41:13
Postat av: Jänet

Första gången jag trillar hit sen nyuppstarten och jag är medskriven, som en dag, men näheddu, jag hade kommit ihåg mitt namn. tack för de stora tankarna om mig :P

2009-04-23 @ 14:19:14
Postat av: Asja

Nu så!

2009-04-23 @ 16:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0